lauantaina, huhtikuuta 08, 2006

Moccamaster ja Forte

Shoppailtu on. Olipa mukava käydä kaupungilla. Ihmisillä oli hyvä mieli, jopa Hulluilla Asiakkailla Stockalla. Ja voi kuinka shoppailinkaan! Welholta hain Forte-kanavapaketin. Nyt on melkein sata kanavaa mitä katsella, ja tulipa samalla hankittua tuo digisovitin.

Riesalle ostin Vinkulelun, puruluita, pallon ja koirankeksejä sekä tassukarvasakset. Palkitsin itseni hyvin hoidetusta kaupunkimatkailusta Yellow Tail- pullolla. Nam!

Kotimatkalla törmäsin Piaan, hän kovin pyyteli illalla paarittelemaan, mutta enhän mä enää liiku täältä mihinkään kun on niin paljon kanavia katseltavana! Jihhuu!

Mustasta Pörssistä kävin vielä nappaamassa Moccamasterin mukaani. Voin keittää anopille mojovat kaffeet, jos joskus eksyvät kyläilemään... :D

"Jännittää sanoo mumma ku kaffimerkkiä vaihtoo"

4 Comments:

Blogger Rudi said...

Jätkä on törsänny! Mäkin hullu kävin eilen hullujen päivillä.
Elä sitä telkkaria vahtaa, kyllä paarittelu aina voittaa.

4:16 ip.  
Blogger Riesa said...

Minä en liiku täältä enää koskaan minnekkään. Mun pylly muurautuu nojatuoliin kiinni. Oh-lalla-llaaa!!!

4:47 ip.  
Blogger Kura said...

Tuo mockckamaster maksaa aivan helevetisti! Ja sulla ei muka ollu varaa auttaa mua sillon ku ajoin kolarin...

5:51 ip.  
Blogger Riesa said...

Jep, olen rahoissani vaikka liksa tulee vasta ens viikolla.

Moccamaster oli tarjouksessa, 99,90 euroa.

En kannata yksityisautoilua, siksi en Sinua auttanut kolarisi jälkeen.

6:02 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home